reklama

POZOR!!! chrípka útočí aj na zvieratá...

Každý, kto má svojho domáceho maznáčika vie, čo znamená starať sa o neho a poskytovať mu dostatok lásky a času. Ja mám psa - anglického kokeršpaniela, a minulý týždeň nám urobil poriadny rozruch v rodine. Večer okolo deviatej začal zvracať... však sme si pomysleli, že sa prejedol a už mu bude lepšie, no po hodine, čo ho stále napínalo sa pridali ďalšie symptómy a poriadne nás vystrašil... teraz si budeme naňho dávať určite väčší pozor...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Robbie, môj pes. Má ve3mi rád sneh, teší sa z neho ako deti. Najradšej má však gu3ovaeku.
Robbie, môj pes. Má ve3mi rád sneh, teší sa z neho ako deti. Najradšej má však gu3ovaeku. 

Večer keď sa vrátil z poslednej večernej prechádzky išiel rovno na svoje miesto. Ľahol si a nejavil žiadny záujem o hru ani o jedlo... bol utiahnutý. Asi po polhodine vyšiel na chodbu a začal zvracať. Vyšlo z neho všetko až zvracal krv. Ďalej bol malátny a ledva sa tackal, čo vyvolala zvýšená telesná teplota.Rýchlo sme volali veterinára a odvoz na vyšetrenie. Vyzeralo to akoby bol otrávený. Z papuľky mu išla pena zmiešaná z krvou a po pár krokoch si musel ľahnúť. Keď sme došli k veterinárke hneď mu pichla injekciu s antibiotikami. Spýtala sa, či náhodou nejedol sneh. My sme zostali zarazení, pretože niekoľko hodín na dvore naháňal snehové gule, čo mu deti hádzali. Jeho konečná diagnóza potom znela: zápal žalúdka. Na druhý deň mal naordinovanú diétu, tak smel jesť len detské piškóty s dostatočným prísunom čerstvej vody. O dva dni sme s ním išli na kontrolu. Dostal druhú dávku liekov a dáveme si na neho pozor. Tento príbeh má pomôcť tím, ktorí maju doma hravé zvieratko, ktoré má rado sneh. Sneh je veľmi nebezpečný pre domáce zvieratá, hlavne ak sú vychovávané v byte alebo v teple nášho obydlia. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Telefónne kontakty na veterinárov z Lučenca:

  •  Mariana Tuschlová: 0904 276 361


  • Agnesa Šofránková: 0905 463 911


  • Jaroslav Čermák: 0905 158 388

Katarína Ottmárová

Katarína Ottmárová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahojte!! Ja som Kaťa a na tomto blogu môžete nájsť množstvo užitočných informácií. Stačí len začať čítať :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu